- RAVENOL офіційний інтернет-магазин в Україні
- Всі моделі
- Swatch In the Black YVG418G
Swatch In the Black YVG418G
- Механізм Кварцові
- Водонепроникність 3 бар
- Матеріал ремінця Нержавіюча сталь
- Матеріал застібки Нержавіюча сталь
- Застібка ремінця Метелик
- Матеріал корпусу Нержавіюча сталь
- Колекція SWATCH HOLIDAY COLLECTION
- PRODUCT FAMILY IRONY
- ТИП ПАКУВАННЯ Стандартне пакування
- КОЛІР Жовтий
- Колір ремінця Жовтий
- Колір циферблата Чорний
- Колір корпусу Жовтий
- Форма корпусу Кругла
Відгуки клієнта Swatch In the Black YVG418G
-
Swiss made
Всі годинники Swatch мають маркування 'SWISS MADE.
Маркування 'SWISS MADE' уособлює концепцію якості, що створювалася роками. Вона включає в себе технічну якість годинників (точність, надійність, водонепроникність і протиударність), а також їх естетичну якість (елегантність та оригінальність дизайну). Вона охоплює як традиційне виробництво годинників, так і сучасні технології (мікроелектроніка).
Swatch: Швейцарська якість із 1983 року. - Dr.Swatch
-
ГАРАНТІЯ SWATCH
Гарантія
Годинники Swatch та Flik Flak мають гарантію Swatch Ltd. терміном на 24 (двадцять чотири) місяці з дня покупки.
Міжнародна гарантія Swatch поширюється на недоліки матеріалу і виробничі дефекти, що існують на дату покупки годинників Swatch та Flik Flak.
Гарантія має силу тільки в разі, якщо гарантійний талон заповнений повністю і вірно, має дату продажу і штамп офіційного дилера Swatch.
Протягом гарантійного терміну і при наявності гарантійного талона, Ви маєте право на безкоштовне усунення дефектів.
У разі, якщо ремонт Вашого годинника Swatch або Flik Flak технічно неможливий або якщо Ви придбали годинник Swatch, корпус якого неможливо відкрити, то Swatch Ltd. гарантує його заміну на годинник Swatch схожою моделі.
Гарантія, при заміні годиника, закінчується через 24 (двадцять чотири) місяці з дня покупки підлягаючого заміні годинника.
Гарантія виробника не поширюється на:
- термін придатності елементів живлення; природний знос, розрив, старіння (наприклад, подряпини на склі; зміна матеріалу неметалевих ремінців і ланцюжків, таких як шкіра, пластик, тканина, велюр; лущення покриття);
- будь-які пошкодження будь-яких деталей годинника в результаті неналежного використання, недостатній догляд, недбалість, випадковість (удари, вм'ятини, розчавлювання, розбите скло і т.п.), неправильне використання годинника і недотримання інструкцій з експлуатації, передбачених Swatch Ltd;
- будь-які пошкодження непрямого характеру або пошкодження, в результаті, наприклад, використання, не функціонування, дефектів або неточності годинників Swatch;
- Годинники Swatch, з якими проводилися маніпуляції не уповноваженими особами (наприклад, заміна елементів живлення, обслуговування або ремонт) або які мали зміни своїх первинних властивостей без участі Swatch Ltd.
Всі подальші вимоги по відношенню до Swatch Ltd., наприклад, за пошкодження із зазначених вище причин, абсолютно виключені, якщо тільки це не стосується обов'язкових, встановлених законом прав, які може мати споживач по відношенню до виробника.
Вищевказана гарантія виробника не залежить від іншої гарантії, яка може бути передбачена продавцем і за яку він несе одноосібну відповідальність, а також не стосується прав споживача стосовно продавця чи інших обов'язкових, встановлених законом прав, які може мати споживач.
Сервісна служба Swatch Ltd. гарантує належне сервісне обслуговування Вашого годинника SWATCH.
Якщо Ваш годинник потребує уваги, звертайтеся до офіційного дилера Swatch або у авторизований Сервісний Центр SWATCH.
Офіційні представники гарантують обслуговування відповідно до стандартів Swatch Ltd.
У магазинах SWATCH, Ви можете скористатися сервісом: безкоштовно відполірувати скло Вашого годинника.
Також Вам допоможуть замінити батарейку, вкоротити браслет або поміняти ремінець на годиннику SWATCH.
Ви можете звертатися в магазини також з питань гарантійного обслуговування.
* SWATCH Ltd.
Rue Nicolas G. Hayek 1
2502 BienneSWATCH® зараєстрована торгова марка
-
Доставка
ДОСТАВКА
Ми надаємо стандартні послуги з доставки товару.
Доставка по Києву здійснюється БЕЗКОШТОВНО * кур'єром компанії "Нова Пошта" з понеділка по суботу.
Доставка по Україні здійснюється компанією "Нова Пошта". Терміни доставки від 1 до 4 днів. Додаткову інформацію про терміни доставки можна дізнатися на сайті компанії "Нова Пошта".
Доставка є БЕЗКОШТОВНОЮ для замовлень (крім ремінців, батарейок та інших запчастин).
Самовивіз з магазину мережі «ЦИФЕРБЛАТ». Як тільки наш співробітник зв'яжеться з вами і підтвердить замовлення, ви можете забрати його самостійно в будь-якому зручному для вас магазині мережі «ЦИФЕРБЛАТ».
З детальною інформацією ви можете ознайомитись у розділі Доставка та Повернення.
-
ОПЛАТА
Готівковий розрахунок
Здійснюється при доставці кур'єром замовленого товару безпосередньо за адресою доставки або в пункті самовивозу.
Он-лайн оплата на сайті
Здійснюється безпосередньо на сайті інтернет-магазину при виборі варіанта оплати "Оплата картою" за допомогою системи LiqPay
За допомогою платіжних систем Apple Pay або Google Pay
Оплата по рахунок-фактурі (безготівковій розрахунок)
Здійснюється за допомогою оплати рахунку-фактури, який висилає за допомогою електронної пошти або факсу.
Оплата може бути здійснена через будь-який банк, що діє на території України. При оплаті банківським переказом комісійний збір банку може становити від 1% до 3% У даному випадку доставка товару здійснюється після надходження оплати на рахунок інтернет магазину, про що покупець повідомляється sms-повідомленням.
Термін дії рахунку 2 банківських дня з дати його виставлення.
Якщо Ви збираєтеся оплачувати прострочений рахунок, необхідно зв'язатися з нами для уточнення наявності товару на складі.
Юридичним особам представляються всі необхідні документи.
Оплата на карту Приват Банка
Здійснюється після підтвердження наявності замовленого товару. На телефонний номер або поштову скриньку (за бажанням клієнта) здійснюється відправка реквізитів карти із зазначенням номера замовлення і його вартості. В даному випадку доставка товару здійснюється після надходження оплати на рахунок інтернет магазину, про що покупець повідомляється sms-повідомленням.
Оплата при отриманні на складі кур'єрської служби (післяоплата)
Здійснюється при доставці кур'єром замовленого товару безпосередньо на склад кур'єрської служби
ОПЛАТА ТОВАРІВ У РОЗСТРОЧКУ
В інтернет-магазині Swatch.ua Ви можете придбати товар, який Вас зацікавив в розстрочку, скориставшись одним з варіантів «Приват Банку», «Монобанку» и сервісу «Плати Пізніше».
1. РОЗСТРОЧКА ВІД «ПРИВАТ БАНКУ».
Переваги кредитних програм від ПриватБанку:
1.1. Вигідні умови.
Відсутні комісії за програмою "Оплата частинами".
* Сервіс «Оплата частинами» абсолютно безкоштовний.
Без документів і черг, договором є чек банку.
* Не потрібні паспорт, ІПН, довідка про доходи та інші документи.
Миттєве оформлення
Оформлення за 30 секунд.
Як скористатися?
1. Станьте клієнтом ПриватБанку отримавши карту "Універсальна" безкоштовно.
Ви можете оформити карту в будь-якому відділенні безкоштовно за 15 хвилин. При оформленні картки надайте довідку про заробітну плату або документи, що підтверджують Ваші доходи, і Вам буде встановлений ліміт для оплати покупок по сервісу «Оплата частинами» і «Миттєва розстрочка».
2. Дізнайтеся ліміт на покупки по сервісу «Оплата частинами».
3. Оберіть товар, що Вас зацікавив в інтернет-магазині Tissot.ua. Натисніть "Купити в розстрочку», виберіть «ПриватБанк». Ви будете перенаправлені на сторінку оформлення замовлення. Введіть всі необхідні дані і заповніть поля, виберіть зручний для Вас спосіб розстрочки. Після цього Вас перенаправлять на сторінку оплати товару, де Вам необхідно буде ввести дані карти. При успішному оформленні замовлення та оплати Ви отримаєте повідомлення.
1.2. Тарифи:
Сервіс Кількість платежів Комісія (на місяць) «Оплата частинами» до 6 0% 1.3. Оплата частинами
1.3.1. Тариф
Сервіс Кількість платежів Комісія (на місяць) «Оплата частинами» до 6 0% 1.3.2. FAQ:
ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКОЇ КАРТКИ МОЖНА ОПЛАТИТИ ПОКУПКУ ЗА СЕРВІСОМ «ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ»?
Картки ПриватБанку або А-Банку: картки «Універсальна»; картки «Універсальна Gold»; елітні картки для VIP-клієнтів (Platinum, Infinite, World Signia/Elite)
ЯК ПІДВИЩИТИ ДОСТУПНИЙ ЛІМІТ ЗА СЕРВІСОМ «ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ»?
Необхідно надіслати SMS на номер 10060 із текстом chastup + XXXX, де: chastup – команда, що повідомляє системі про те, що клієнт подає заявку про підвищення ліміту за сервісом «Оплата частинами»; XXXX – сума бажаного ліміту за «Оплатою частинами». Надсилати SMS потрібно з фінансового номера телефону.
ЯК ДІЗНАТИСЯ ПРО ДОСТУПНИЙ ЛІМІТ І КІЛЬКІСТЬ ДОСТУПНИХ УГОД ЗА СЕРВІСОМ «ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ»?
Клієнт може дізнатися про доступний ліміт за сервісом «Оплата частинами», надіславши SMS на номер 10060 із командою CHAST, звернувшись до відділення або в системі Приват24 в чат «Допомога Онлайн», за допомогою мобільного додатка. Оформлювати одночасно можна стільки угод , скільки дозволяє ліміт по сервісу.
ЯК Я МОЖУ СТЕЖИТИ ЗА СПИСАННЯМ ПЛАТЕЖІВ НА ПОГАШЕННЯ ДОГОВОРУ ЗА СЕРВІСОМ «ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ»?
Виписка за сервісом «Оплата частинами» доступна Вам в Інтернет-банку Приват24, меню «Мої рахунки», вкладка «Оплата частинами». На цій вкладці Ви можете переглянути інформацію: про суму щомісячного платежу; суму заборгованості; доступного ліміту за сервісом «Оплата частинами». Тут же видно, скільки платежів вже здійснено та скільки залишилося. А також у мобільному додатку «Оплата частинами».
ЯК СПИСУЮТЬСЯ ПЛАТЕЖІ ЗА СХЕМОЮ «ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ»?
Перший платіж списується з кредитної картки клієнта в момент купівлі, а всі подальші платежі списуються з картки автоматично, згідно з чеком-договором. Клієнту щомісяця необхідно до 25 числа тільки поповнювати картку будь-яким зручним способом (банкомат, ТСО, Приват24, каса відділення).
У разі відсутності надходжень платежів за користування сервісом джерелом погашення договору є кредитна картка.
Приклад:
Купівля товару вартістю 5 500 грн на 10 місяців. Як проходять платежі з картки клієнта за схемою «Оплата частинами»: перший внесок у момент здійснення купівлі – 500 грн і 10 щомісячних платежів по 500 грн.
ЯКІ ІСНУЮТЬ КОМІСІЇ ЗА СЕРВІСОМ «ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ»?
0% – у разі списання регулярного платежу з власних коштів клієнта;
4% – у разі списання регулярного платежу з кредитних коштів клієнта.
Перший платіж у момент оформлення «Оплати частинами» – без комісій.
ДО ЯКОГО ЧИСЛА КОЖНОГО МІСЯЦЯ ПОТРІБНО ВНОСИТИ ПЛАТІЖ НА КАРТКУ ДЛЯ ПОГАШЕННЯ ДОГОВОРУ ЗА СЕРВІСОМ «ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ»?
Якщо Ви хочете погасити заборгованість в рахунок особистих коштів, то суму щомісячного платежу потрібно вносити до дати списання (число оформлення покупки). Якщо це вихідний, то кошти на картку потрібно вносити в останній робочий день перед датою списання.
Якщо списання щомісячного платежу відбувається в рахунок кредитних коштів, то вносити суму платежу потрібно до 25 числа. Якщо це вихідний, то кошти на картку потрібно вносити в останній робочий день перед датою списання.
Дата списання платежу – це число оформлення договору за сервісом.
1.3.3. Приклад покупки по сервісу «Оплата частинами» на суму 1800,00 грн. сроком на 5 месяців (6 платежів).
Перший платіж з карти у момент здійснення покупки складе 300 грн. Щомісячні платежі* (поповнення карти) – 300 грн. * При списанні регулярного платежу за рахунок власних коштів сервіс для Вас абсолютно безкоштовний, за рахунок кредитних коштів – 4%.
2. РОЗСТРОЧКА ВІД СЕРВІСУ «ПЛАТИ ПІЗНІШЕ».
Умови покупки товарів в розстрочку від сервісу "Плати Пізніше".
2.1. Переваги покупки товару в розстрочку у нас в магазині.
- Придбання товарів в розстрочку в нашому інтернет-магазині - це просто, зрозуміло і доступно, а ще значно зручніше, ніж в звичайних магазинах;
- Вам не потрібно виходити з дому для оформлення розстрочки - все робиться через веб-сайт і телефон;
- Ви отримуєте товар за вартістю, яка вже включає плату за розстрочку - без всяких додаткових або прихованих платежів;
- Однакові умови придбання для всіх груп товарів представлених в нашому інтернет-магазині (вартістю від 1000 грн)
- Будь-який товар нашого магазину, продається в розстрочку приватним та юридичним особам.
2.2. Вимоги до клієнта:
- Відсутність на момент звернення прострочених заборгованостей за кредитами.
- Отриманий товар не може бути відчужений (проданий, закладений) покупцем до повної його виплати, а стаціонарний товар не може бути перенесений на іншу адресу;
Послуга поширюється на будь-які групи товарів, що продаються в інтернет-магазині, вартістю від 1000 грн.
Пакет Кількість місяців
(платежів)
Початковий внесок Комісія за розстрочку (від ціни
товару з розстрочкою)
Трійка 3 1/3 частина від вартості товару з
урахуванням розстрочки
8% (первісна ціна товару / 0,92) Шестірка 6 1/6 частина від вартості товару з
урахуванням розстрочки
15% (первісна ціна товару / 0,85) Десятка 10 1/10 частина від вартості товару з
урахуванням розстрочки
25% (первісна ціна товару / 0,75) 2.3. Як оформити товар у розстрочку:
- Вибрати товар, який ви хочете придбати і натиснути «Купити в розстрочку»;
- Вам будуть надані варіанти покупки в розстрочку з розмірами авансового внеску;
- Заповнити анкету і натиснути «Оформити».
- Далі для оформлення розстрочки слід відправити в магазин по електронній пошті paylater7@gmail.com копію коду і паспорта (всіх сторінок, де є записи).
- Після того, як оформите замовлення з Вами зв'яжеться наш менеджер, щоб уточнити зручний для вас час доставки.
- Ви підписуєте договір про розстрочення при доставці товару, оплачуєте авансовий платіж відповідно до обраного вами умовою розстрочки (1/2, 1/3, 1/6 або 1/10 частина) і отримуєте квитанцію від прибуткового касового ордера;
- Щомісячні платежі Ви оплачуєте рівними частинами за реквізитами і в термін, зазначений в графіку. Оплата можлива в будь-якому банку України, а також через термінали ПриватБанку або платіжною карткою через portmone.com.ua або в системі Приват24.
2.4. Умови доставки та оформлення розстрочки по Україні:
- Доставка і оформлення розстрочки здійснюється кур'єром додому або на склад кур'єрської служби.
- Вартість доставки Ви можете обговорити з нашим менеджером.
3. РОЗСТРОЧКА ВІД «Монобанку».
Переваги кредитних програм від Монобанку:
3.1. Вигідні умови.
Відсутні комісії для клієнта при оформленні покупки до 10 платежів.
Простота оформлення
Без документів і черг, підтвердити покупку можливо в мобільному додатку банку.
* Не потрібні паспорт, ІПН, довідка про доходи та інші документи.
Як скористатися?
1. Станьте клієнтом Monobank. Це безкоштовно.
2. Дізнайтеся ліміт на покупки по сервісу «Покупка частинами».
3. Збільшуйте термін Покупки частинами до 24 місяців.
Сервіс Кількість платежів Комісія (на місяць) "Покупка частинами" до 10 0% -
Легке повернення
ДОСТАВКА І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Ми надаємо стандартні послуги з доставки товару.
Самовивіз із магазину мережі «ЦИФЕРБЛАТ»
Як тільки наш співробітник зв'яжеться з вами і підтвердить замовлення, ви можете забрати його самостійно в будь-якому зручному для вас магазині мережі «ЦИФЕРБЛАТ».
Доставка по Києву (годинники, біжутерія)
Доставка по Києву здійснюється БЕЗКОШТОВНО * кур'єром Нової пошти в робочі дні з 10.00 до 19.00 з понеділка по суботу.
Доставка по Києву (змінні ремінці, запчастини)
Доставка змінних ремінців, що не були замовлені одночасно з годинником, здійснюється в будь-який зручний (Замовнику) авторизований відділ SWATCH в Києві протягом 3-4 днів. Якщо ремінець, на момент замовлення, є у вибраному замовником авторизованому відділі, то він (ремінець) бронюється і може бути придбанний день в день або в будь-який зручний день для Замовника.
Адресна доставка запасних частин (ремінці, батарейки, кришки для годинників та ін.) є платною. Вартість послуги формується згідно з тарифами транспортної компанії., послуга заміни/втановлення - безкоштовно.* Доставка оплачується Замовником у разі, якщо йде відмова від товару не з вини Продавця (тобто якщо причини відмови не пов'язані з невідповідністю товару замовленому або з наявністю зовнішніх недоліків).
Доставка по Україні
Доставка по Україні здійснюється компанією "Нова Пошта" Терміни доставки від 1 до 3 днів. Додаткову інформацію про терміни доставки можна дізнатися на сайті кур'єрської компанії.
Доставка є БЕЗКОШТОВНОЮ для замовлень (крім ремінців, батарейок та інших запчастин). Терміни доставки від 1 до 3 робочих днів. Замовлення зберігається у відділенні Нової Пошти не більше ніж 5 робочих днів, після чого відправляється назад!
Порядок і терміни обробки замовлень:
- Замовлення обробляються з понеділка по п'ятницю з 9-00 до 17-30, субота - неділі з 10-00 до 17-30.
- Замовлення, які надійшли в неробочий час або під час вихідних або святкових днів, будуть оброблені в найближчий робочий день.
* Замовлення на сайті приймаються цілодобово.Замовлення за телефоном та обробка замовлень здійснюються протягом робочого дня.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
- У разі повернення або обміну товару ви можете скористатися нашою службою доставки по Києву (інші міста України) - відповідно до тарифів кур'єрської служби "Нова Пошта"
- Товар підлягає обміну протягом 14 днів з дня покупки при наявності товарного чека та гарантійного талона згідно статті 4 Закону України "Про захист прав споживачів"
- Товар не підлягає обміну в разі механічних пошкоджень (подряпин, розбитого скла, пошкоджень браслета, відколів) або втрати допродажного виду в при експлуатації і з вини покупця.
- В інтернет-магазині SWATCH.UA проводиться обмін (повернення) тільки тих товарів, які були придбані в інтернет-магазині SWATCH.UA. Обмін (повернення) товарів придбаних в інших магазинах мережі "Циферблат" може бути проведений виключно в магазині, в якому здійснювалася покупка.
Для оформлення обміну (повернення) товару, придбаного в інтернет-магазині SWATCH.UA необхідно оформити заявку зателефонувавши за телефоном (044) 501-57-26 або (050) 468-60-99. Обмін товару проводиться протягом 3 робочих днів з моменту подачі заявки.