Питання та відповіді - SwatchPAY!

Початок роботи

SwatchPAY! - це годинник Swatch, за допомогою якого можна здійснювати безконтактні платежі. Для оплати створюється віртуальна картка на основі вашої реальної або електронної платіжної картки.

Так, у більшості країн. З подробицями можна ознайомитися на сайті www.swatch.com.

Годинник можна купити у подарунок, але при цьому рекомендується ознайомитися з різними варіантами активації на нашому веб-сайті. Щасливому одержувачу такого подарунка для використання платіжної функції необхідно буде створити віртуальну картку, прив'язану до його платіжної картки.

Кожна країна має власний ліміт на платежі, встановлений органами влади цієї країни. Наприклад, у Швейцарії ліміт на безконтактні платежі становить 80 швейцарських франків. В Україні не існує ліміту на безконтактні платежі.

Це залежить від країни. Наприклад, у таких країнах, як Швейцарія, Німеччина та Італія, при вищих сумах платежів достатньо ввести свій PIN-код або авторизувати оплату більшої суми іншим чином. В інших країнах, наприклад у Великій Британії та Франції, неможливо заплатити суму, що перевищує ліміт безконтактних платежів.

У фірмовому магазині Swatch або, перебуваючи в будь-якому місці, за допомогою смартфона з операційною системою Android або iOS і підтримкою NFC.

До одного годинника SwatchPAY! Watch можна прив'язати тільки одну картку.

Так, ви можете прив'язати одну картку до кількох годинників.

Для створення облікового запису та віртуальної платіжної картки, прив'язаної до вашої реальної або цифрової платіжної картки, потрібне стабільне з'єднання з мережею інтернет.

Все, що вам потрібно зробити, це купити годинник. Решта відбувається швидко, легко та безкоштовно.

Для створення віртуальної карти, прив'язаної до годинника, Swatch використовує процес, званий токенізацією. Цей процес сертифікований Mastercard і Visa.

Токен - це серія випадково згенерованих чисел, що використовуються під час токенізації платіжних карток. [Він замінює первинний ідентифікатор рахунку клієнта (PAN).]

Це означає, що термін дії вашої віртуальної картки закінчився і вам потрібно активувати нову віртуальну картку (створити новий зв'язок), якщо ви хочете продовжувати здійснювати платежі за допомогою годинника.

Токенізація/активізація годинника може знадобитися у двох випадках:

1. Закінчився термін дії вашого токена (зазвичай після 37 місяців) або токен було видалено.

2. Ви змінили платіжну картку.

Ви можете знайти дату закінчення терміну дії у своєму додатку SwatchPAY! App, натиснувши на картку.

Тривалість дії токена зазвичай становить 37 місяців, але може змінюватися залежно від емітента (банку).

Зазвичай, якщо закінчується термін дії платіжної картки, але банк/емітент надсилає вам нову без будь-яких змін (той самий PAN), ваш SwatchPAY! продовжить працювати. Якщо ні, скористайтеся одним із доступних методів активації, щоб повторно створити віртуальну картку.

PAN (primary account number) означає номер основного рахунку, або просто номер вашої платіжної картки.

PIN-код вашого годинника такий самий, як у вашої пластикової або цифрової картки.

Безконтактні платежі за допомогою годинника SwatchPAY! здійснюються так само, як з платіжною карткою. Їх можна здійснювати в тих місцях, де приймаються до оплати платіжні картки.

Примітка: Якщо для оплати потрібна авторизація, Вам може знадобитися ввести PIN-код вашої платіжної картки і (або) вставити її в платіжний термінал.

Іноді під час проведення безконтактної оплати за допомогою SwatchPAY! платіжний термінал може запитувати PIN-код. Для підтвердження оплати Вам потрібно ввести PIN-код Вашої платіжної картки.

Додаток

Ви можете знайти і завантажити застосунок SwatchPAY! app у магазині застосунків App Store або Google Play.

Скачайте додаток і прийміть умови використання. Натисніть "Створити обліковий запис", потім дотримуйтесь інструкцій для завершення створення облікового запису:

- Натисніть на «Створити обліковий запис»;

- Введіть свою «Адресу електронної пошти»;

- Введіть «Пароль» (щонайменше 6 знаків);

- Натисніть «Продовжити»;

- Дочекайтеся підтвердження електронною поштою.

Ваш обліковий запис буде створено після натискання на посилання, що міститься в електронному повідомленні з підтвердженням.

Перевірте свою папку зі спамом. Якщо його немає і там, повторіть процедуру. Якщо все безрезультатно, зв'яжіться з нами за адресою: info@swatch.ua

Ім'я користувача для SwatchPAY! - це завжди адреса електронної пошти. Спробуйте ввести всі адреси електронної пошти, які пам'ятаєте, або зв'яжіться з нами через info@swatch.ua

- Відкрийте застосунок SwatchPAY! app;

- Натисніть на «Увійти в систему»;

- Натисніть на «Забули пароль?»;

- Введіть адресу електронної пошти, на яку ви зареєстрували свій акаунт;

- Натисніть на «Скидання пароля»;

- На електронну пошту Вам надійде повідомлення з адреси: noreply@swatchpay.app, що містить посилання;

- Натисніть на посилання, щоб створити свій новий пароль.

Активувати SwatchPAY! можна двома способами:

у магазині Swatch;

за допомогою смартфона iPhone або Android з підтримкою NFC.

Ви можете видалити свою віртуальну карту за допомогою застосунку, але деякі неконфіденційні дані залишаться збереженими в годиннику. Для повного видалення всіх даних зверніться до фірмового магазину Swatch або скористайтеся смартфоном Android або iPhone з функцією NFC і дотримуйтесь покрокової інструкції, натиснувши в меню "Налаштування", а потім "Відновлення заводських налаштувань годинника".

Якщо Ви більше не користуєтеся годинником і хочете видалити дані віртуальної картки:

- Увійдіть у додаток SwatchPAY! app;

- У вікні «Мої SwatchPAY!» натисніть на віртуальну картку для перегляду детальної інформації;

- Натисніть на іконку поруч із «Видалити віртуальну картку»;

За допомогою додатка ви можете видалити свою віртуальну карту, проте деякі неконфіденційні дані залишаться збереженими на годиннику.

Після видалення віртуальна картка і годинник не відображатимуться в додатку SwatchPAY! app на головній сторінці «Мої SwatchPAY!». Це означає, що віртуальну платіжну картку видалено з сервера.

Щоб видалити віртуальні картки, якими ви не користуєтесь, просто увійдіть у додаток, натисніть на реквізити платіжної картки та видаліть віртуальну картку. ЯКЩО ви видалите зв’язок зі своєю платіжною карткою за допомогою додатка, деякі не конфіденційні дані все ще зберігатимуться у годиннику. Щоб повністю видалити їх, відвідайте магазин Swatch або скористаєтесь телефоном Android або iPhone з функцією NFC для того, щоб повернутись «до заводських налаштувань», перш ніж видаляти їх із додатку.

Активація SwatchPAY! за допомогою смартфона за допомогою NFC

Так, можна. Необхідно тільки перевірити, чи підтримують ці смартфони NFC.

Не обов'язково, але вам необхідно буде увійти в додаток SwatchPAY! app зі своїми обліковими даними.

Вам потрібно увімкнути функцію ближнього зв'язку NFC на своєму телефоні. Це можна зробити в налаштуваннях телефону. Перевірте, чи підтримує ваш смартфон NFC.

Перевірте, чи підтримує ваш смартфон NFC, оскільки не всі смартфони Android або iPhone підтримують цю функцію.

Якщо на вашому смартфоні немає NFC, зайдіть в один з наших фірмових магазинів, і ми допоможемо вам активувати SwatchPAY!

Відкрийте застосунок SwatchPAY! app, натисніть на «Налаштування» в меню, а потім «Відновлення заводських налаштувань годинника» і дійте згідно з інструкціями.

Так, безпечно. Цю процедуру затверджено та захищено системами Mastercard і Visa.

Для операційної системи Android: наблизьте верхню частину годинника SwatchPAY! до задньої частини смартфона Android з підтримкою NFC, щоб встановити з'єднання. Щойно з'єднання смартфона з годинником буде встановлено, це відобразиться в застосунку.

Для iPhone: перед початком процедури активації тримайте годинник точно так, як показано на зображенні в застосунку.

Усі моделі після iPhone 7 (наприклад, iPhone 8, iPhone X, iPhone XS, iPhone 11, iPhone 12 тощо); мін. вимога: iOS 13.

Залежно від вимог Visa і Mastercard та (або) попередніх умов, від 3 до 5 разів.

Це спливаюче вікно вказує на те, що цей годинник уже пов'язаний з віртуальною карткою, і якщо ви натиснете "Продовжити", ви заміните дані цієї віртуальної картки новою інформацією.

Так.

- Увійдіть у меню;

- Натисніть "Налаштування";

- Натисніть "Відновлення заводських налаштувань годинника";

Далі дотримуйтесь інструкцій.

Так, безпечно. Дані повністю зашифровані.

Зв'язок між годинником і смартфоном перервався. Обов'язково тримайте його нерухомо в потрібному місці і не прибирайте до отримання вказівок. Повторіть спробу. За посиланням ви знайдете відео з додатковою інформацією: www.swatch.com/swatchpay.

Схоже, що ваша процедура трохи затягнулася. Повторіть спробу. За посиланням ви знайдете відео з додатковою інформацією: www.swatch.com/swatchpay.

Годинники SwatchPAY! стали сумісними з Visa у 2021 році, тому в них поки що відсутня програма Visa Applet. Це не означає, що ви не можете прив'язати свою картку Visa, але для початку вам доведеться скористатися або смартфоном з операційною системою Android і підтримкою NFC, або SwatchPAY! box в одному з наших фірмових магазинів.

- Скачайте додаток і прийміть умови використання;

- Натисніть "Створити обліковий запис" і дотримуйтесь інструкцій для завершення створення вашого облікового запису.

- Після того, як обліковий запис буде створено, натисніть на іконку "Додати картку" у правому верхньому кутку сторінки "Мої SwatchPAY!" у застосунку.

- Виконайте активацію свого годинника, дотримуючись покрокових інструкцій на смартфоні iPhone або Android з підтримкою NFC.

Повторна активація

Ваш годинник з технологією SwatchPAY! пов'язаний з вашою платіжною карткою за допомогою токена, створеного в процесі активації.

Банк встановлює для цього токена термін дії, подібний до того, який вказується на дебетових і кредитних картах.

У зв'язку з цим, щоб уникнути незручностей, вам слід провести повторну активацію свого годинника.

Якщо у вас немає смартфона, що підтримує технологію NFC, зверніться до найближчого магазину Swatch, щоб зробити цю процедуру за особистої присутності.

Термін дії токена встановлюється банком.

Ви можете провести повторну активацію годинника з технологією SwatchPAY! і після 1 січня 2024 року.

При цьому після 31 грудня 2023 року аж до моменту повторної активації ви не зможете використовувати їх для оплати.

Для безперебійного користування додатком SwatchPAY! app рекомендується провести цю процедуру до 31 грудня 2023 року.

З усіх інших питань щодо вашого токена зверніться до свого банку або до свого емітента.

Ви також можете написати в службу підтримки клієнтів Swatch за адресою: info@swatch.ua.

Дані та забезпечення безпеки

Так, відповідає.

Елемент безпеки - це чип із захистом від несанкціонованого доступу. Він захищає конфіденційні та зашифровані дані, як-от дані платіжних карток, відповідно до законодавства та вимог безпеки, встановлених групою довірених органів.

Елемент безпеки не має терміну дії. Для здійснення платежів елемент безпеки оцінюється довіреними органами, щоб переконатися, що він достатньо захищений для зберігання платіжних даних. Ця оцінка засвідчується сертифікатом підрядної лабораторії; цей сертифікат має термін дії. На момент закінчення терміну дії виробник чіпів зазвичай проходить тестування в лабораторії, щоб продовжити термін дії. Якщо порушення безпеки не виявлено, лабораторія видає новий сертифікат. Сертифікати елементів безпеки є загальнодоступними та їх можна знайти на відповідних вебсайтах органу з сертифікації або довіреного органу. Для здійснення платежів цим довіреним органом є EMVCo. EMVCo також покладається на сертифікати елементів безпеки за загальними критеріями. Загальні критерії — це міжнародний набір керівних принципів та специфікацій, розроблених для оцінки продуктів інформаційної безпеки, зокрема для забезпечення їх відповідності узгодженим стандартам безпеки для державних потреб.

EMVCo - міжнародний орган, який наразі керує стандартами, що належать до платіжної технології EMV (Europay, MasterCard і Visa) (https://www.emvco.com). Це консорціум з рівним розподілом контролю між Visa, MasterCard, JCB, American Express, China UnionPay і Discover.

Так, чіпи в годинниках SwatchPAY! Watch пройшли сертифікацію EMVCo.

Повернення та ремонт

Так, можна. Зверніться до фірмового магазину Swatch або відділу обслуговування за адресою: info@swatch.ua

Для отримання додаткової інформації зв'яжіться з нашим відділом обслуговування за адресою: info@swatch.ua

Для отримання додаткової інформації зв'яжіться з нашим відділом обслуговування за адресою: info@swatch.ua

Перше, що потрібно зробити, - це призупинити дію вашої віртуальної картки в додатку SwatchPAY! App.

Зайдіть у "Мої SwatchPAY!", виберіть свою картку та натисніть кнопку призупинення.

За бажання ви також можете видалити свою віртуальну картку і токен. Щойно віртуальну картку буде видалено або її дію призупинено через застосунок, ніхто не зможе скористатися годинником для оплати.

Крім того, рекомендується зв'язатися з банком і проінформувати його про подію.

Це залежить від умов вашого договору з банком-емітентом і законодавства вашої країни. Для отримання додаткової інформації зверніться в банк або до емітента вашої платіжної картки. Майте на увазі, що в подібних випадках Swatch не несе жодної відповідальності.